04:23 - 19 Mart 2005
"heeere is johnnny!!"
kadıköy'den eve yürüyerek değil, adeta paralel boyutlar değiştire değiştire gitmeye çalıştığımız sıcak bir yaz gecesi hayal meyal arkadaşın torbasından çıkan kırmızı spreyi hatırlıyorum. sonra da karacaahmet mezarlığı'nın duvarına o spreyle bir şeyler yazdığımı.. ertesi gün aynı yerden dolmuşa geçerken gördüm şaheseri ki bilinçaltıyla bu kelime denk gelmiş demek. redrum.
ergen aklımla gurur duymuştum kendimden. her kadıköy-üsküdar yolculuğunda eserimi görmekten mutluydum. o caddeden geçenlerin benim sayemde hayatları değişiyor gibi hissediyordum.


gel zaman git zaman aradan yıllar geçti. önce eskidi o yazı, ardından da hepten silindi. pembemsi renge dönüşen eski kalıntıların üstüne biri siyah spreyle kocaman "aysel dön artık" yazdı. o günden sonra her dolmuş seferimde içim kanadı, eve gidişlerim somurtkan oldu benim. her uktem, her arzum, her ütopyam gibi redrum da yarım kaldı..

aysel dönmedi o benim hayallerimi çalan adama. sokaklarda yatıp kalktı, orospu oldu sonra..
 
geven yazdı
yazı linki -


1 yorum:


  • 8:16 ÖS, Temmuz 22, 2005 - Anonymous Adsız

    "the shining" gerçekten de çok hoş bir gerilim filmi idi. jack nicholson çok iyi oturmuştur karaktere, kadın(çirkin) da öyle... çocuk da...

    "come to daddy danny boy!"