01:31 - 11 Ekim 2005
öhöh!
charles bukowski'yi sırf milletten geri kalmamak için okuduğum dönemlerde kendisine nazire amaçlı bir şiir de ben döktürüvermiştim. çok ayıp biraz, okuyalım bakalım olmuş mu?



geceden kalma viski şişesinin
kokusuyla uyandım.
keskin..
son kalan yudumu içtim.
sarı sarı tükürdüm lavaboya
sonra christine aradı
eve çağırdım
bir güzel düzüştük
çeşitli yerlerine bir şeyler eject ettim
canım sıkıldı sonra.
christine de gitti zaten küfürlerime dayanamayıp.
ah şu ben, huysuz ihtiyar..
ve yine yalnızım şimdi.
bir viski şişesi ve bir paket sigara daha açtım
yayınevinden george'a yazı yetiştirmem gerekti
aradım, süreyi uzattım.
sonra işedim.
yine canım sıkıldı.
bu sefer marianna'yı çağırdım.
onun da çeşitli yerlerine bir şeyler eject ettim

bastım küfürü gitti o da.
bu sıralar çok sık sevişiyorum
ama yine de
yalniz hissediyorum.
viski kahretsin ki yine bitti.

sarı sarı tükürdüm lavaboya..
george'a.. aheh pardon söylemiştim bunu.

neyse..

şu kate'in ucuz marketine bir uziyim ben.
lan bu öksürük te.. öhöhh..

kahrolsun amerika sokakları! ("nerde bunun mesajı demesinler" eklentisi)

----------

john fante pulp anlamda "iyi"ydi. bukowski ise iyinin ruhsuz seri üretimi oldu bi yerde. fante'den de kat kat daha fazla para kazandı hem. "ayağa düşüren parasını yer" bir nevi..

öhö öhöhh..
lan!!
 
geven yazdı
yazı linki -


1 yorum: