01:05 - 28 Ekim 2005
anket gibi
blog camiasında ebeleyip kaçma, başa silah dayayıp anket doldurtma fasiliteleri sürüyor. ç hanım sağolsun bu zincire beni de dahil etmiş. kısa bir anket doldurayım şimdi.

en son okuduğum kitap

bendeniz henüz "istediğini alıp okuyacak vakte" sahip olamadığım için, (malum, okul bitirme telaşı) yine zoraki, bin bir nazla bir kitap okudum en son. a.s. byatt hanımın kitabı the djinn in the nightingale's eye. (türkçe'ye çeşm-i bülbülün içindeki cin olarak çevrilmiş) içiçe geçmiş öykülerin bulunduğu güzel bir kitap. türkleri oryantalizmden uzak bir tavırla işlemiş, byatt zaten cevat çapan'ın kankasıymış. bunun gibi şeyler..

kaç kitabım var?

saymaya gerek duymadım hiç. ama şu anda 150 civarı kitabım var sanırım. liseden önceki kitaplarım nerede bilmiyorum, dağıldı gitti. bir de eşte dostta bulunan 20 gibi kitabım var. kitaplarını namusu belleyen insan sıfatına uygunum galiba, içim acıyo bu yüzden. arkadaşlar lütfen kitaplarımı getirin. deli etmeyin beni.

en son aldığım kitap

tracy chevalier'ın romanı inci küpeli kız en son aldığım kitaptır. bir kaç güne kadar başlayacağım okumaya. yine benim isteğimle değil ama olsun. merak ettiğim bir kitaptı ne zamandır. filmi de var galiba bunun.

en çok etkilendiğim 4 kitap

scott fitzgerald - the great gasby beni kendisine hayran bırakmış bir kitaptır. hem orijinaliyle hem de can yücel çevirisi (muhteşem gatsby) tadından yenmez. sonra william golding'in sineklerin tanrısı vardır. stephen king takıntılı lise yıllarımdan kalma hayvan mezarlığı hayranlığım var ki bir, sormayın gitsin. kitabıyla, filmiyle yatıp kalkıyordum bir süre. dördüncü hakkımı da bram stoker's dracula'dan yana kullanayım. evet korkuyu seven biriyim.


ebelemek?

ebeleyecek kimsem bile yok, öyle yalnızım ki.. anketi benden başka doldurmayan kalmamış zaten. isteyen gelsin ebeletsin kendini diyeyim. esen kalın.
 
geven yazdı
yazı linki -


0 yorum: