04:51 - 20 Ocak 2006
ufak notlar - 3
gecenin bu saatinde semtte ışığı yanan evler görünce bayılıyorum, hastası oluyorum. farkında olmasak ta birlikte bir şehri ayakta tutuyoruz ışığı yananlar olarak. misal köpek havlıyor, sarhoşun biri bağırıyor, ya da bilmem kaç el silahlar patlıyor. duyuyoruz hep bunları. her şeyin farkındayız yani. yerimizi bu karanlıkta işe giden (ki ne iş yaptıklarını çok merak etmişimdir her zaman) tek tük garip insana bırakınca rahatlayıp yatıyoruz. ben birini gördüm demin, yatağa doğru kaykılıyorum mesela şimdi.
 
geven yazdı
yazı linki -


4 yorum:


  • 6:27 ÖS, Ocak 20, 2006 - Blogger geven

    o şöhret burda geçmiyo anam.

     
  • 10:03 ÖS, Ocak 20, 2006 - Blogger Murat Artan

    yahu çok merak ettim, gece uyumayıp, gündüz okula gitmenin bir yolu var mı?? eğer böyle bir şey varsa bana da öğret çünkü her gün gece dörtlere varan arkadaş muhabbetlerimizden sonra üç saat uyuyup okula gitmek benim için bir işkence. dersi asıp yatağıma geri dönüyorum malum.

     
  • 10:50 ÖS, Ocak 20, 2006 - Blogger geven

    bunun uykuyu bölebilmekle ve sabah gözünü açar açmaz direk yataktan fırlayabilmekle alakası var. o ilk gözü açış çok önemli. yataktan kalktın kalktın.. kendini dışarı attıktan sonra gerisi kolay zaten. bir de akşam eve dönünce iki üç saat güzellik uykusu şart. cildi de güzelleştireiyomuş hem uzmanlar diyo.

     
  • 11:48 ÖÖ, Ocak 25, 2006 - Blogger yorgungeyik

    ben de evdekiler yattıktan sonra dolanırım balkona falan çıkarım.etraftaki bloklara bakarım ve kaç dairenin ışığı yanıyo hatta televizyon ışığı geliyo diye sayarım.rahatlıyorum ohh bak benden başkalarıda oturuyo bu saattederim.ama kafama şu takılır:acıba hangi programı seyrediyolar??