04:53 - 27 Nisan 2006
bugün ne oldu?
ev telefonunun ahizesini kaldırdığımda hatların yine karıştığını farkettim. bir erkekle bir kadın fıkır fıkır konuşuyordu. bizim buraların hatları hep böyledir, karışır arada. ben de her seferinde dinlerim başkalarının konuşmalarını, bayılırım, tek kelimesini kaçırmam. bir de hep apartmanın hatlarıdır bunlar, konuşanlar genelde konu komşu çıkar. bu sefer hatta güle oynaya konuşan alt kattaki ebedi bekar amcazademiz emlakçı beydi. caminin fahri müezzini, namaz sonraları makbuz mukabilinde bağış toplamakta üstüne olmayan bir adamcağız. konuştuğu kadına bariz bir "yazış" söz konusuydu. ağızdan düşmeyen canım cicim'ler, karşılıklı alınan hediyeler, haftasonuna adalara randevu ayarlamalar.. ben böyle ilahi "x abi" güleçliğinde dinlerken kadının ismi telafuz edildi. iffetiyle nam salmış yan apartmandan tesettürlü "y abla", iki çocuğa ve sadık bir kocaya sahip komşumuz. kötü oldum. çok mahrem bir yasak aşka tanıklık ettim kazara. yerine koydum hemen ahizeyi. şimdi olacak o kadar tandansıyla yüzümü kameraya dönüp mesajımı vermek ve akabinde ankaralı turgut türküsü eşliğinde konunun özet vtr'sini göstermek isterdim ama uğraşamıycam. yormayın beni.

konuyla ucundan alakalı ps: google'da arama yaparken "kız msn adresleri" veren site gördüm. terkettirmeyin bana bu ülkeyi, bu ne ya?
 
geven yazdı
yazı linki -


6 yorum:


  • 6:15 ÖÖ, Nisan 27, 2006 - Blogger oky

    notunun içinde "kız msn" kelimeleri geçtiği için, o siteleri arayan kişilerin yarısı bloguna gelecek, haberin olsun :)

     
  • 9:53 ÖÖ, Nisan 27, 2006 - Blogger AluminyumFolyo

    evet ya evet ya! bi de "açık kız msn si" diye arayanlar var. kapalı olanın açılmasını bekleyemeyecek olanlar... günde en az 5 arama diyorum ben. terketme yine de...

     
  • 1:30 ÖS, Nisan 27, 2006 - Blogger doli incapax

    açıktan kasıt online mı :) ben bunca zamandır bu abiler "açık" derken, ne biliim böyle "rahat", efen'ime söliim "kaşar" daha bi müstehcen arayışlar içindeler sanıyordum. o an online olanı arayabilecek kadar gelişmiş teknoloji düşkünü olacaklarını tahmin edememişim. şoklardayım o derece.

     
  • 2:10 ÖS, Nisan 27, 2006 - Blogger geven

    aklımdan da geçmedi değil hani. biraz da kasti koydum o notu. rating sevdası sarıp sarmaladı beni evet.

    bundan böyle intikam almak için yanıp tutuştuğum hasımlarımın msn adreslerini bu sitelerde "haddinden fazla açık" sıfatıyla yayınlatıcam ben o zaman. süfer olay.

     
  • 11:04 ÖÖ, Nisan 30, 2006 - Blogger vintage biscuit

    hahahahha:)çok güldüm . aslında trajikomik bi durum şu msn kız adresleri olayı . cidden seninde yazdığın gibi '' bu ne ya ?''

     
  • 11:37 ÖS, Mayıs 02, 2006 - Blogger Shaman

    Ben asıl bambaşka bişeye takıldım. Sir gawainin unvanı gitmiş, ne iş?