15:12 - 18 Mayıs 2006
yukarılara gidesim var
odama misafir etmekten çekinmediğim, başımın üstünde yeri olan, evimin anahtarını teslim edeceğim insanlar var benim. arada yazıyorum buraya da. işte bunlardan biri son günlerde gene aklıma düşüverdi. ben de kendisine saygıda kusur etmeyip ruhumun tüm kapılarını açtım yine kendisine, epey bir zamandır halini hatrını sormadığım için bin bir çabayla gönlünü aldım. kendi bestelediği yarı ruhani, açık renkli ezgilerini kanatlarını açarak mırıldayan bir kelt ozanesi bu. aslında bıraksak şimdi odayı apartmanı. serde bu hanım teyzemin evladı olup kırlarda bostanlarda bermuda şortla saklambaç oynamak, düşüp dizleri yaralamak var hep. gelsin bassın kokulu tendürdiyotu, başımı okşasın, zil çalıp "yemek hazır" desin. kırlardan koşup gelelim, bahçede sebze yiyelim. ardindan verandalı konakta arplar çalınsın, türküler söylensin. muhabbet hiç bitmesin, gönüller hep sıcak kalsın benim istediğim.

gel desen gelirim loreena teyze. o derece açık konuşuyorum. zaten ritimden çok sıkıldım son bir kaç gündür. bana doğa üstü, bulanık bir şeyler lazım.
 
geven yazdı
yazı linki -


3 yorum:


  • 5:56 ÖS, Mayıs 19, 2006 - Blogger vintage biscuit

    yanında her zaman huzurlu olduğun , hiç şikayet etmediğin ve uzun süre görüşmesende onun kalbinin senle oldugunu bilmek
    ,insana acayip güven veren bi duygu . sonra yaslanıp : benim dostum var demek ise en haz verici olanı

     
  • 4:02 ÖÖ, Mayıs 20, 2006 - Blogger geven

    evet, bu bağlamda dost kanada'da da olsa gidip almak lazım. hem bir sürü ülke görürüz gidene kadar. seyahat edesim var benim çok.

     
  • 12:45 ÖS, Mayıs 21, 2006 - Blogger ttku

    Konserine gitsen haz alamıyorsun böyle isteyince, sen müzik bir yana, göreyim, oturayım, biraz konuşalım diyorsun. evet. ben de öyle diyorum, gelsin çay içelim, erik yiyelim.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Harper

    çünkü ben O'ndan hiçbir şeyimi saklamadım. öyle yani.